Jack | Hoe het werkt

Jack staat voor

Kwaliteit

Jack staat voor kwaliteit; zowel voor kwalitatieve gebouwen als voor kwaliteit in de dienstverlening.

Slimme technologieën

De totale woonlasten voor huurders worden verlaagd door een combinatie van slimme technologieën.

Eén van deze technologieën is Fixform: via een QR-code kunnen huurders problemen melden aan ons vastgoedbeheerteam, zodat deze problemen onmiddellijk worden gecommuniceerd en opgelost.

Een professionele huisbaas

Het grootste voordeel van Jack als huisbaas? We verhuren veel panden. En dus zorgen we ervoor dat alle administratie gewoon makkelijk en vlot loopt. Contracten, betalingen, waarborgen, ... Jack maakt het eenvoudig.

Jack en het
verhuurproces

Bij het huren van een appartement komt heel wat kijken. Onze asset en property managers proberen je zo goed mogelijk te informeren en te begeleiden.

01

Laten we afspreken!

Vraag een bezichtiging aan voor het gewenste pand met ons via onze website, e-mail of geef ons een seintje! Je kan onze gegevens vinden door op de knop 'interesse? contacteer ons' te klikken.

02

Heb je interesse?

Vul onze huurdersfiche  zo volledig mogelijk in als je geïnteresseerd bent in een pand. Graag ontvangen we alvast volgende documenten van jou, zodat wij ons huiswerk ondertussen kunnen maken:

- Kopie van jouw identiteitskaart

- Recente loonfiches of bewijs van ander inkomen (laatste 3 maanden)

- Bewijs van betaling van de lopende huur (laatste 3 maanden)

- Attest van jouw gezinssamenstelling

03

Loading...

We controleren jouw documenten zo snel mogelijk. Slaap maar op je 2 oren; je mag eerstdaags een antwoord van ons verwachten.

04

Proficiat!

Je bent geselecteerd als nieuwe huurder van Jack! No stress, wij regelen alles voor jou: wij stellen het contract op en zorgen voor de registratie hiervan.

05

Betalingen in een notendop

Zodra het contract is getekend door beide partijen, maak je de eerste maand huur en huurwaarborg over. Op dit moment vragen we jou ook een bewijs van verzekering te bezorgen.

06

Tijd voor de plaatsbeschrijving!

Wij stellen samen met jou als nieuwe huurder een plaatsbeschrijving op. Ook de meterstanden van elektriciteit, gas en water worden opgenomen.

Het leukste deel van de plaatsbeschrijving? De sleutels van jouw nieuwe thuis worden overhandigd!

07

Bijna klaar...

Als nieuwe huurder ben jij verantwoordelijk om na ontvangst van de meterstanden een contract af te sluiten met nutsbedrijven voor elektriciteit en gas, alsook met de waterleverancier.

08

De grote dag!

Vul je verhuisdozen, tover je familie en vrienden om tot een verhuisteam en maak je klaar om in je nieuwe, warme thuis te trekken.

Maak kennis met Jack,
je nieuwe thuis. je one-stop shop. je favoriete huisbaas.

Onze Comfort Brigade keeps the common parts in the building and facilities in your apartment in mint condition.
quote

Onze Comfort Brigade houdt de gemeenschappelijke delen in het gebouw en de faciliteiten in je appartement in perfecte staat.

Comfort Brigade

Onze Comfort Brigade zorgt ervoor dat je huis aanvoelt als een thuis, zonder zorgen. De Comfort Brigade bestaat uit toegewijde klusjesmannen en -vrouwen die al onze gebouwen in uitstekende staat houden en ervoor zorgen dat noodzakelijke reparaties tijdig worden uitgevoerd. Als onze huurders ons op de hoogte willen brengen van een reparatie, kunnen ze de QR-code in hun appartement of in het gebouw scannen, ons een foto en een beschrijving van het probleem sturen en wij doen de rest.